Više informacija
Document Signing - Organization (5000)
Sertifikati za potpisivanje dokumenata vam omogućavaju da dokumentu dodate elektronski, digitalni potpis koji dokazuje identitet pošiljaoca. Digitalni potpis je kriptovana hash vrednost vaše poruke koju može da dekriptuje samo onaj ko ima kopiju vašeg javnog ključa. Potpis daje garanciju da dokument nije izmenjen i da se može verovati njegovom sadržaju. Za razliku od standardnog elektronskog potpisa, digitalni potpis je gotovo nemoguće falsifikovati. Pomoću ovih sertifikata moći ćete da potpisujete dokumenta u vodećim aplikacijama - Microsoft Office®, Adobe® Acrobat i Adobe Reader, LibreOffice® i OpenOffice®.
Ključne karakteristike i benefiti:
- U potpisu dokumenta je naziv vaše organizacije.
- Mogućnost digitalnog potpisivanja do 5.000 dokumenata godišnje.
- Dvofaktorska autentifikacija. Sertifikat uključuje kriptovani hardverski token sa vašim sertifikatom.
- Zakonska usklađenost. Dokument je važeći i obavezujući, u skladu sa međunarodnim pravnim propisima.
- Kontrola nad digitalnom potpisom. Možete da menjate veličinu, poziciju, font i da dodajete grafičke detalje vašem digitalnom potpisu.
- Potpisuje sve vrste dokumenata. Možete potpisati dokumenta u vodećim aplikacijama, uključujući Microsoft Office®, Adobe® Acrobat i Adobe Reader, LibreOffice® iOpenOffice®.
- Nema roka važenja potpisa. Vaš digitalni potpis nikada ne ističe. Ukoliko neko izmeni dokument u bilo kom trenutku, primalac će o tome biti obavešten. Za još veći nivo bezbednosti, dokumentu možete dodati i vremenski žig.
- Ne zahteva nikakve dodatke (plug-ins) niti dodatni softver.
Kako funkcioniše sertifikat za potpisivanje dokumenata?

Kako izgleda dokument potpisan ovim sertifikatom?
