Više informacija
Document Signing - Organization (2000)
Sertifikati za potpisivanje dokumenata vam omogućavaju da dokumentu dodate digitalni potpis koji dokazuje identitet pošiljaoca. Potpis daje garanciju da dokument nije izmenjen i da se može verovati njegovom sadržaju. Za razliku od elektronskog potpisa, digitalni potpis je gotovo nemoguće falsifikovati. Pomoću ovih sertifikata moći ćete da potpisujete dokumenta u vodećim aplikacijama - Microsoft Office®, Adobe® Acrobat i Adobe Reader, LibreOffice® i OpenOffice®.
Ključne karakteristike i benefiti:
- U potpisu dokumenta je naziv vaše organizacije.
- Mogućnost digitalnog potpisivanja do 2.000 dokumenata godišnje.
- Dvofaktorska autentifikacija. Sertifikat uključuje kriptovani hardverski token sa vašim sertifikatom.
- Zakonska usklađenost. Dokument je važeći i obavezujući, u skladu sa međunarodnim pravnim propisima.
- Kontrola nad digitalnom potpisom. Možete da menjate veličinu, poziciju, font i da dodajete grafičke detalje vašem digitalnom potpisu.
- Potpisuje sve vrste dokumenata. Možete potpisati dokumenta u vodećim aplikacijama, uključujući Microsoft Office®, Adobe® Acrobat i Adobe Reader, LibreOffice® iOpenOffice®.
- Nema roka važenja potpisa. Vaš digitalni potpis nikada ne ističe. Ukoliko neko izmeni dokument u bilo kom trenutku, primalac će o tome biti obavešten. Za još veći nivo bezbednosti, dokumentu možete dodati i vremenski žig.
- Ne zahteva nikakve dodatke (plug-ins) niti dodatni softver.
Kako funkcioniše sertifikat za potpisivanje dokumenata?

Kako izgleda dokument potpisan ovim sertifikatom?
